«Альянс 2030»: Renault, Nissan та Mitsubishi Motors представляють загальну стратегію розвитку.

• У новій стратегії розвитку основну увагу приділено електричному та підключеному транспорту. • Головна мета – до 2026 року довести частку використання спільних платформ до 80%. • Mitsubishi Motors зміцнить свої позиції в Європі завдяки двом моделям на базі бестселерів Renault. • Альянс інвестує 23 млрд євро у розвиток електричного транспорту протягом наступних п'яти років. • Виведення на ринок 35 нових повністю електрифікованих автомобілів до 2030 року. Альянс зможе запропонувати найширший модельний ряд електромобілів, збудований на п'яти загальних платформах. • Nissan представляє новий електромобіль на платформі CMF-BEV, який замінить Micra у Європі. Автомобіль випускатиметься на виробничому центрі Renault ElectriCity на півночі Франції. • Альянс зміцнює загальну стратегію в галузі акумуляторів, відповідно до якої до 2030 року виробництво у всьому світі досягне еквівалента 220 ГВт-год. • Nissan очолить розробку інноваційних твердотільних акумуляторів на користь усіх учасників Альянсу. • Renault візьме на себе розробку уніфікованої електричної та електронної архітектури та випуск першого автомобіля з повністю програмованими параметрами до 2025 року.

Париж, Токіо, Йокогама (27.01.2022) Renault Group, Nissan Motor Co., Ltd. та Mitsubishi Motors Corporation, учасники одного з найбільших автомобільних альянсів у світі, представили спільні проекти та програми, які допоможуть прискорити досягнення до 2030 року спільних цілей, насамперед пов'язаних із розвитком транспортного виробничо-збутового ланцюжка.

 

Через півтора роки після оголошення нової бізнес-моделі співробітництва, що передбачає підвищення конкурентоспроможності та прибутковості компаній-учасників, в Альянсі сформовано надійний фундамент та реалізовано ефективну організацію операційного управління, а також більш масштабну та гнучку кооперацію.

 

Відповідно до концепції «Лідер – Послідовник», прийнятої у травні 2020 року, для кожної перспективної технології в Альянсі визначається одна провідна команда, яка розробляє її за підтримки інших. Це дозволяє кожному учаснику мати доступ до всіх ключових технологій.

 

Альянс визначив загальну стратегію розвитку до 2030 року, орієнтовану на повністю електричний, інтелектуальний та підключений транспорт, та реалізує спільні інвестиції на користь усіх трьох учасників та їх клієнтів.

 

«Альянс Renault-Nissan-Mitsubishi є одним із лідерів світової автомобільної промисловості, що довело ефективність своєї унікальної моделі співпраці. Вже 22 роки ми успішно спираємось у своєму розвитку на культурні складові та сильні сторони учасників, які служать в ім'я загального блага, – заявив Жан-Домінік Сенар, голова операційної ради Альянсу та Renault. — Сьогодні Альянс робить черговий ривок з метою очолити транспортну революцію та запропонувати додаткову цінність нашим клієнтам, акціонерам та партнерам. Три компанії-учасники визначили загальний план розвитку до 2030 року, включаючи загальні інвестиції у майбутні проекти з електрифікації та розробки підключених рішень. Це величезні кошти, які б самостійно не подужала жодна з трьох компаній. Водночас ми зможемо змінити світ на краще і зробити важливий крок у бік стійкого майбутнього для всієї планети: до 2050 року Альянс має намір досягти вуглецевої нейтральності».

 

 

Розвиток на користь кожного учасника - концепція «Лідер - Послідовник»

 

Учасники Альянсу виробили методику "розумної диференціації", яка визначає потрібний рівень уніфікації для кожного автомобіля на базі наявних платформ, виробничих центрів та силових установок. На додаток до цього Альянс дотримується суворішого підходу до дизайну та форми кузова. Наприклад, загальна платформа для сегментів C і D використовуватиметься для п'яти моделей трьох брендів Альянсу (Nissan Qashqai та X-Trail, Mitsubishi Outlander, Renault Austral та майбутнього семимісного SUV).

 

Відповідно до цієї стратегії учасники Альянсу збільшать застосування спільних платформ у найближчі роки з 60% сьогодні до понад 80% від загального пулу з 90 моделей у 2026 році. Це дозволить кожній компанії сконцентруватися на потребах своїх клієнтів, своїх ключових моделях та основних ринках, а також оптимізувати витрати при впровадженні інновацій у рамках Альянсу.

 

Так, Mitsubishi Motors розширить свою присутність у Європі за рахунок випуску двох нових моделей, включаючи новий ASX, створений на базі бестселерів Renault.

 

 

П'ять спільних платформ електромобілів: найбільша лінійка у галузі

 

Renault, Nissan та Mitsubishi стали першопрохідниками на ринку електромобілів, а їх інвестиції у сфері електрифікації вже перевищили 10 млрд євро. На основних ринках (Європа, Японія, США та Китай) 15 заводів Альянсу випускають компоненти, двигуни та акумулятори для 10 моделей Альянсу, продаж яких перевищив 1 млн од., а сукупний пробіг — 30 млрд км.

 

Цей унікальний досвід допоможе Альянсу до 2030 року випустити 35 нових електромобілів, для чого протягом найближчих п'яти років у технології електрифікації буде додатково інвестовано 23 млрд євро.

 

90% цих моделей буде побудовано на п'яти загальних платформах, які охоплять більшу частину ринків у всіх ключових регіонах:

  • CMF-AEV, найдоступніша платформа у світі, зараз використовується для виробництва нової Dacia Spring
  • KEI-EV – призначена для надкомпактних електромобілів.
  • LCV-EV – платформа для комерційних автомобілів є базою для виробництва Renault Kangoo і Nissan Town Star.
  • CMF-EV – глобальна модульна платформа для електромобілів. Буде запущена вже в найближчі кілька тижнів для виробництва Nissan Ariya та Renault Megane E-Tech Electric. Платформа CMF-EV з багатьма технологічними інноваціями та великим потенціалом завдяки модульній концепції є еталоном для нового покоління електромобілів учасників Альянсу. Платформа дозволяє інтегрувати та оптимізувати всі елементи для повністю електричної силової установки та передбачає розміщення нового потужного двигуна та надтонкого акумулятора. До 2030 року понад 15 моделей буде побудовано на платформі CMF-EV, а виробництво автомобілів на її базі досягне 1,5 млн од. на рік.
  • CMF-BEV – найбільш конкурентоспроможна платформа для компактних електромобілів у світі буде введена в експлуатацію у 2024 році. Вона забезпечує пробіг до 400 км та чудову аеродинаміку, яка дозволяє скоротити витрати на 33% та витрати енергії більш ніж на 10% порівняно з поточним Renault ZOE. На її основі будуть вироблятися 250 000 автомобілів на рік під брендами Renault, Alpine та Nissan. Серед автомобілів також з'являться Renault R5 та новий компактний електромобіль, який замінить Nissan Micra. Нова модель, розроблена Nissan та Renault, буде випускатися у виробничому центрі електричних рішень Renault ElectriCity на півночі Франції.

 

Загальна стратегія в галузі розробки акумуляторів, революційні інновації у цій сфері та виробництво, еквівалентне 220 ГВт-год, допоможуть сформувати найпривабливішу пропозицію для клієнтів.

 

Конкурентоспроможність відіграє ключову роль у планах Альянсу, що створило умови для створення спільної стратегії розвитку виробництва акумуляторів, включаючи, крім іншого, вибір єдиного постачальника для Renault і Nissan на ключових ринках.

 

Альянс працює із загальними партнерами для досягнення максимального ефекту від об'єднаних обсягів виробництва та оптимізації витрат, які дозволять скоротити вартість акумуляторів на 50% до 2026 року та на 65% до 2028 року.

 

За такого підходу до 2030 року Альянс матиме загалом 220 ГВт-год виробничих потужностей для електромобілів на ключових виробничих майданчиках у світі.

 

Крім того, Альянс поділяє загальне уявлення про технологію повністю твердотільних акумуляторів (ASSB). Спираючись на свої глибокі знання та унікальний досвід піонера, Nissan очолить впровадження інноваційних розробок у цій галузі, які будуть використані всіма учасниками Альянсу.

 

ASSB матиме подвоєну щільність енергії порівняно з існуючими рідинними літій-іонними батареями. Час зарядки скоротиться втричі, що дозволить клієнтам здійснювати більш тривалі поїздки з більшим комфортом.

 

Мета полягає в тому, щоб розпочати масове виробництво ASSB до середини 2028 року. Більше того, постає завдання в майбутньому досягти рівних витрат, порівняно з автомобілями з ДВЗ, за рахунок подальшого їх зниження до 65 доларів за кВт-год. Це пришвидшить глобальний перехід на електромобілі на світовому рівні.

 

Система Альянсу управління акумуляторами також відповідає останньому слову техніки. На відміну від інших представників галузі, Альянс вирішив повністю контролювати свої засоби технічного та програмного забезпечення, використовуючи цінні прогнозні дані, які дозволяють відстежувати стан батареї та покращувати технології.

 

Альянс працює зі стратегічними партнерами, щоб запропонувати автолюбителям найкращі рішення для заряджання на дорогах. Mobilize Power Solutions надає B2B-клієнтам комплексний сервіс, включаючи проектування, встановлення, технічне обслуговування та управління оптимізованою інфраструктурою підзарядки, а також всі супутні послуги для задоволення потреб бізнесу.

 

Нещодавня угода з Ionity, укладена через Alliance Emobility Service Provider Plug Surfing, дозволить її клієнтам за пільговими цінами отримати доступ до мережі надшвидкої зарядки Ionity у Європі.

 

Маючи більш ніж 10-річний досвід роботи у сфері виробництва електромобілів, члени Альянсу мають глибокі знання, які дозволяють їм випереджати конкурентів в оптимізації повторного використання акумуляторів, особливо в галузі застосування батарей другого терміну служби, переробки та пошуку ефективних та стійких рішень протягом усього життєвого. циклу акумуляторів.

 

До 2026 року до хмари Alliance Cloud буде підключено 25 мільйонів автомобілів: це найкращий цифровий досвід для клієнтів

 

Інтелектуальний та підключений транспорт є критично важливою галуззю для розширення основних інновацій в Альянсі.

 

Маючи 20-річний досвід роботи з ADAS (сучасними системами допомоги водієві) та автономним водінням, Альянс продовжує підвищувати безпеку, зручність та задоволення від водіння у реальному світі. Компанія впроваджує інновації в інтелектуальних транспортних засобах та технологіях допомоги водієві, прикладом чого є система ProPILOT від Nissan, відзначена нагородами.

 

Завдяки загальним платформам та електроніці до 2026 року на дорогах їздитимуть понад 10 мільйонів автомобілів із 45 моделей Альянсу, оснащених автономними системами керування.

 

Сьогодні 3 мільйони автомобілів вже підключено до хмари Alliance Cloud з постійним обміном даними. До 2026 року продаватиметься понад 5 мільйонів автомобілів, підключених до хмарних систем Альянсу на рік, а загальна кількість автомобілів із цією технологією становитиме 25 мільйонів. Альянс також стане першим глобальним OEM-виробником для масового ринку, що представить екосистему Google у своїх автомобілях.

 

Під керівництвом Renault Альянс розробляє загальну централізовану електричну та електронну архітектуру, що поєднує технічні та програмні програми, щоб забезпечити максимальні переваги та оптимальний рівень продуктивності.

 

До 2025 року Альянс випустить свій перший автомобіль із повністю програмованими параметрами. Це дозволить покращувати характеристики технології FOTA протягом усього їхнього життєвого циклу. Також це буде важливо для клієнтів: через інтеграцію в цифрову екосистему вони матимуть персоналізований досвід, нові розширені послуги та знизять витрати на технічне обслуговування. Це також дозволить членам Альянсу збільшити вартість перепродажу автомобілів. Крім того, автомобілі з параметрами, що повністю програмуються, зможуть зв'язуватися з підключеними об'єктами, користувачами та інфраструктурою, відкриваючи нові можливості для компаній Альянсу.

 

Найкращий у своєму класі цифровий досвід Альянсу відкриє двері до безпрецедентного обсягу даних, прокладаючи шлях до наступного рубежу автомобільної промисловості з Renault Group, Nissan Motor Co., Ltd та Mitsubishi Motors в авангарді цієї революції.